poniedziałek, 5 lutego 2018

Ile razy można robić korektę?

Zastanówmy się, jak to właściwie jest z korektami w custom publishing? Zdarza się, jak wszyscy wiemy, że poprawianie po raz kolejny tego samego materiału może rodzić napięcia między grafikami a redakcją…

Nieustanne akceptowanie każdej zmiany oraz przesyłanie tekstów do zaakceptowania przez wiele osób rodzi sytuację, gdy każdy materiał w agencji custom publishing korygujemy kilka razy. Szczególnie irytująca bywa sytuacja, gdy finalnie wiele wyrażeń, zwrotów zmienionych przez autorów, wraca do pierwotnej wersji. Dlatego, jak w każdej innej sytuacji, przesada nie jest tu wskazana. Warto w firmie jasno wyznaczyć nieco węższe grono osób odpowiedzialnych za poprawki i nie mnożyć stopni lub poziomów „akceptu”.

Jednak w innych przypadkach każda korekta, mająca na celu wyeliminowanie błędów, jest warta wprowadzenia i trzeba być tego świadomym. Ważne także, aby autorzy tekstów podczas akceptacji, skupiali się na merytorycznej stronie swoich materiałów, pozostawiając drobniejsze, czysto kosmetyczne aspekty.

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza