poniedziałek, 29 lipca 2019

Oceniamy okładkę magazynu custom publishing MAHLE

Magazyn „Global” jest wydawany dla pracowników koncernu MAHLE – globalnego partnera rozwoju dla przemysłu motoryzacyjnego.


Cała przestrzeń okładki została podzielona na siedem pól. Na górnym, białym pasku w prawym górnym rogu znajduje się logo firmy. Tworzy je nazwa firmy napisana bardzo prostą czcionką. Użyto w niej firmowego, ciemnego granatu.

Niżej, na pasku z granatowo-białą blendą umieszczono winietę. Napis „Global”, który jest nazwą magazynu, znajduje się po lewej stronie i jest w kolorze tym samym co logo. Na prawo od niego widnieją informacje dotyczące odbiorcy publikacji i numeru wydania.

Poniżej jako trzecie, największe pole, wstawiono kolorowe, ładne zdjęcie przedstawiające ekspozycję stanowiska firmy na targach. W dole zdjęcia, po lewej stronie, zaprojektowano główną zajawkę. Jest ona napisana białym, cienkim, jednoelementowym fontem. Informacja jest lekka i dobrze czytelna.

Dolne pole okładki podzielono na cztery kwadraty, dwa przeznaczone na zdjęcia, a dwa na małe zajawki.

Po lewej stronie zaczęto od kolorowego zdjęcia trzech strażaków, biorących udział w zawodach. Obok dołączono kwadrat w kolorze granatowym, na którym zajawiono nazwę działu i treść zilustrowanego artykułu. Wszystko to zaprojektowano białym fontem o zróżnicowanych dwóch wielkościach i grubościach. Trzeci kwadrat jest zdjęciem – tym razem fragmentem części produktu firmy, z sąsiadującym kwadratem w kolorze starego złota. I tu również umieszczono analogiczne zaprojektowaną zajawkę artykułu, opisującego produkt ukazany na zdjęciu.

Cała okładka tego magazynu custom publishing robi czytelne, chociaż trochę zbyt zimne i zgeometryzowane wrażenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz