W górnej części projektu, na białym tle znajduje się winieta magazynu. Centralnie, napisaną okrągłym, czarnym fontem umieszczono nazwę, złożoną z trzech wielkości i grubości liter – The best step. Pod nią znajduje się nazwa wydawcy magazynu, a poniżej – odkreślony cienką czarną kreską – numer wydania.
Po obu stronach tego bloku winiety umieszczono zajawki, napisane fontem w kolorze czarnym. Górny napis każdej z nich – prawdopodobnie nazwa sekcji lub działu – zaprojektowano cienkim pochyłym, pisanym fontem. Pod nim znajduje się tytuł artykułu, przed którym font zmienia się na grubszy, jednoelementowy i pisany kapitalikami. Dzięki temu tytuły od razu są bardzo widoczne.
Dominującym elementem okładki jest eleganckie zdjęcie modowe. Jest ono utrzymane w odcieniach brązu. Przedstawia modelkę reklamującą firmowe buty, siedzącą na oparciu fotela.
Na zdjęciu po prawej stronie umieszczono autograf. Poniżej na białym tle znajduje się logo marki wraz z hasłem reklamowym.
Cała okładka jest spokojna w odbiorze, charakteryzuje się elegancją osiągniętą dzięki minimalizmowi.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz