poniedziałek, 16 marca 2015

Plotki w custom publishing

Custom publishing a plotki

Plotki są obecne w komunikacji międzyludzkiej, nie omijają więc też korporacji. Jak sobie z nimi radzić, jak reagować na nie w biuletynie firmowym?

Plotki zawsze były i pewnie zawsze będą częścią komunikacji w grupie ludzi, w tym również w firmie. Biuletyn firmowy nie jest narzędziem, które może być receptą na wyeliminowanie plotek, zwłaszcza dotyczących trudnych czy drażliwych tematów związanych z firmą. Może za to wspierać politykę informacyjną firmy poprzez publikację materiałów poświęconych tematom będącym przedmiotem plotek.

Przekazanie kompletnych informacji na dany temat, prezentacja różnych stanowisk osób decyzyjnych w konkretnej sprawie, przedstawienie odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania powodują, że każdy z pracowników otrzymuje w formie magazynu custom publishing pakiet informacji. Dzięki temu niwelujemy rolę plotek jako ważnego źródła informacji na jakiś temat i umożliwiamy czytelnikowi wyrobienie sobie opinii na podstawie faktów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz