poniedziałek, 23 czerwca 2014

Pracownicy nie chcą pisać? (2)

Czym zachęcać pracowników do pisania tekstów do magazynu custom publishing, skoro budżet nie pozwala na nagradzanie ich dodatkowym wynagrodzeniem za taką pracę?

Jest wiele argumentów, które mogą przekonać naszych autorów do napisania tekstów. Pierwszym z nich jest promocja własnej osoby na forum firmy lub wśród klientów czy partnerów. Pokazanie siebie, swojej wiedzy, spostrzeżeń za pośrednictwem tekstu może być czynnikiem motywującym (choć tylko dla wybranych osób).

Drugim z nich może być zdobycie większego uznania wśród najbliższych współpracowników i czytelników biuletynu. W konsekwencji może się to przełożyć na lepsze relacje, efektywniejszą i bardziej satysfakcjonującą pracę.

Kolejnym argumentem może być prestiż – tekst lub cykl tekstów czasem są przepustką do grona osób uznawanych w firmie za ważne, potrafiące zabrać głos w istotnych dla firmy kwestiach. Wszystkie te korzyści dla autora mogą, choć nie muszą, przyczynić się do poprawienia warunków pracy, a w wyjątkowych sytuacjach – nawet do wyróżnienia przez zarząd firmy czy bezpośredniego przełożonego w formie awansu, premii czy jakiejkolwiek innej nagrody.

Może to również oznaczać, że osoba ta będzie postrzegana przez otoczenie firmy jako specjalista z danej branży, z którym warto się liczyć i współpracować.

Teksty może tez pisać agencja custom publishing Warszawa, ale w magazynach wewnętrznych zdecydowanie lepiej, aby treścią zajmowali się pracownicy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz