Okładkę zaprojektowano na białym tle. Dominującym elementem jest ciekawie zaprojektowana winieta magazynu, która zajmuje tylko prawą połowę góry okładki. Składa się ona z nazwy dwuwyrazowego tytułu napisanego bardzo mocnym szeryfowym fontem. Pierwsze litery słów – ułożone jedno pod drugim – „dobra energia” dobrano do kolorów sygnetu z logotypu firmy. Litera „d” jest w kolorze żółtym, a „e” w kolorze czerwonym. Pozostałe litery mają kolor czarny. Po lewej stronie napisu ułożony pionowo, znajdują się numer i data wydania. Wers ten zakończono elementem graficznym w postaci grubej czarnej kreski, idącej na spad okładki. Pod nazwą umieszczono nazwę wydawcy magazynu.
Poniżej, w lewej połowie, umieszczono dwie czarne zajawki, składające się treści właściwej, napisanej szeryfowymi wersalikami oraz opisowej, napisanej fontem bezszeryfowym. Obok jest kontynuacja elementu graficznego z winiety, czyli gruba czarna kreska, mająca za zadanie oddzielenie dużej zajawki w kolorze czerwonym. W treści opisowej zastosowano tutaj font szeryfowy.
Głównym elementem okładki jest kolorowa grafika w kształcie stylizowanym na grecką budowlę, której zarys utworzono z niezliczonej liczby ludzkich sylwetek. Na obraz ten nałożono biały trójkąt (tympanon owej budowli) w celu umieszczenia na nim logotypu mówiącego o aktualnym wydarzeniu w firmie. Logo to jest również w kolorach firmowych. Pod nim znajduje się czarny napis zajawiający poniżej umieszczone informacje. Są one napisane czarnym fontem i wkomponowane w białe prostokąty.
Całość zamyka logotyp firmy złożony z dwukolorowego sygnetu i nazwy w kolorze czarnym.
Jeżeli chodzi o odbiór całości okładki biuletynu firmowego to warto ograniczyć style użytych fontów oraz podnieść zajawki wyżej w górę.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz