poniedziałek, 18 listopada 2019

Oceniamy okładkę magazynu „The Look”

Projekt, który omawiamy, dotyczy okładki magazynu custom publishing przygotowywanego cyklicznie dla jednej z największych galerii handlowych w Polsce – warszawskiej Galerii Mokotów.


Nazwa biuletynu „The Look” umieszczona na okładce składa się z dwóch słów różnej wielkości, napisanych stylizowaną czcionką, symulującą pociągnięcia pędzlem z farbą w kolorze białym. Obok tytułu, malutką czcionką umieszczono wydawcę i datę zimowego wydanie, którego myśl przewodnią stanowią kolory Bożego Narodzenia. Dowiadujemy się o tym z dolnej – jedynej zajawki, napisanej cienką, elegancką, jednoelementową czcionką w kolorze białym.

Tło okładki stanowi zdjęcie nóg kobiety siedzącej na szarym fotelu, utrzymane w kolorach kojarzących się z Gwiazdką. Modelka jest ubrana w zielone spodnie i czerwone szpilki, ozdobione okrągłymi guzami w kolorze starego złota.

Podkreśleniem zimowego nastroju są cztery elementy graficzne – białe płatki śniegu, dwa umieszczone w formie zwisających bombek po prawej stronie winiety, a dwa po obu stronach zajawki „Colors of Christmas”.

Pod zajawką umieszczono (również białym, ale już małym i szeryfowym fontem) nazwę wydawcy, podkreśloną elementem graficznym, składającym się z cienkich białych kresek z czterema białymi gwiazdkami po środku.

Okładka tego magazynu custom publishing sprawia bardzo korzystne wrażenie, jest prosta, a zarazem elegancka w przekazie.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz