poniedziałek, 13 stycznia 2020

Oceniamy okładkę magazynu Galerii Wołomin

Projekt graficzny tego magazynu lifestylowo-shoppingowego bazuje na kolażu złożonym z ośmiu ładnych fotografii utrzymanych w pokrewnej kolorystyce.

Zdjęcia zakomponowano w duży kwadrat z podziałem na dziewięć pól, z czego lewe narożne i środkowe zostały połączone w jedno i wypełnione zdjęciem modelki. Zarówno aple pod produktami, jak i same produkty są w lekkich, ładnych kolorach pastelowych.

Nad zdjęciem, na pasku złożonym z pięciu prostokątów w powyższych kolorach, umieszczono porę roku i rok wydania magazynu.

Na samej górze okładki – na dużej, czarnej apli umieszczono białe logo, a pod nim nazwę wydawcy, będącą jednocześnie nazwą magazynu. Poniżej, oddzielone białą, cienką kreską, możemy przeczytać przyciągające hasło reklamowe. Wszystkie napisy na okładce są zaprojektowane jednoelementową prostą czcionką koloru białego. Elementy kompozycji są ładne i wyważone. Nawet czarna winieta nie jest w stania jej zakłócić.

Na okładce nie znajdziemy zajawek artykułów, ani żadnych informacji, czego możemy się spodziewać po przerzuceniu kolejnych stron. Chociaż taki zabieg jest raczej rzadko spotykany, zachęca do zapoznania się z wnętrzem magazynu z czystej ciekawości co będzie dalej, oczywiście pod warunkiem, że odbiorcy nie przekonała do tego sama estetyka projektu.

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza