poniedziałek, 4 listopada 2019

Oceniamy okładkę magazynu „Faktoria Win”

W tym poście analizujemy okładkę magazynu custom publishing „Faktoria Win” traktującego o winach i wydawanego przez firmę Eurocash.


W górnej części projektu, na białym tle znajduje się logo projektu – Faktoria Win – napisane szeryfowym fontem w kolorze czarnym oraz informacja o charakterze wydania po stronie prawej.

Poniżej, jako tło okładki zastosowano kolorowe zdjęcie stołu podczas posiłku, z kieliszkami trzymanymi w geście toastu. Zdjęcie jest ładne, utrzymane w spokojnej kolorystyce.
Na górze zdjęcia umiejscowiono biały napis, będący nazwą magazynu oraz ciekawy element graficzny – ostrze korkociągu. Jego forma łączy dwa napisy – logo i tytuł.

W zdjęcie dobrze wkomponowano dwie małe zajawki, napisane trzema krojami czcionek w kolorze białym. Główną zajawkę również w tym kolorze, ułożono na samym dole i podłożono pod czcionkę cień, co sprawia, że mimo zastosowania trzech rodzajów fontu, jest dobrze czytelna.

Okładka jest ładna, spokojna i zachęcająca do uzyskania informacji i porad z wnętrza tego magazynu custom publishing.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz