Znajdziemy w nim różnego rodzaju porady, propozycje wyjazdów w urokliwe miejsca, a także wywiady ze sławnymi ludźmi.
Nagłówek składa się z tytułu zaprojektowanego dużym, szeryfowym, czytelnym fontem w kolorze złotym, oddzielonym od reszty czarnymi kreskami. Na górnej po prawej stronie umieszczono datę wydania, a na dolnej czarny, mniejszy tytuł w języku angielskim. Umieszczenie powyższych informacji na białym tle daje wrażenie elegancji i czytelności.
Poniżej wstawiono zdjęcie o tematyce kulinarnej z przewagą czarnego tła, co umożliwiło czytelne zaprojektowanie zajawek w kolorach białym i złotym. Duża zajawka jest trójelementowa – zróżnicowana pod względem fontu, jak i koloru. Pierwsze słowo napisano białym, grubym fontem, drugie mniejszymi, cieńszymi literami w kolorze złotym, a trzecie drukowanymi, białymi. Pod spodem znajduje się tłumaczenie na język angielski, napisane znów innymi krojami.
Na dole zdjęcia, w kwadratowych, białych nawiasach zajawiono trzy inne tematy z trzech różnych dziedzin. Również użyto koloru białego i trzech wielkości fontów. Każda z zajawek jest dwujęzyczna.
Ogólnie okładka biuletynu custom publishing jest elegancka i zachęcająca do zapoznania się z treścią całego magazynu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz