Nazwa magazynu jest jednowyrazowa, w formie liter, zaprojektowanych jako grafika. Nie wykorzystano do tego wcześniej istniejącej czcionki. Pierwsza część nazwy – iMAG jest różnokolorowa, a litery z pozostałej części wyrazu – AZINE - są w kolorze niebieskim. Kolory użyte w nazwie są odwzorowaniem barwnych pasków z logo Apple.
Pod nazwą umieszczono datę i numer kolejnego wydania, numer ISSN i adres strony internetowej magazynu, małym fontem w kolorze czarnym. Całość winiety jest przejrzysta i rzucająca się w oczy.
Okładka magazynu od razu ukazuje dalsze powiązania z firmą Apple – umieszczono na niej dwadzieścia trzy kształty jabłek, wypełnione różnokolorowymi tłami. Całość umieszczona jest na szczęście na białym tle. Na drugiej stronie umieszczono poradnik – „Jak czytać iMagazine”. W tym miejscu zapoznajemy się winietą działową, składającą się z nazwy magazynu, nazwy działu i znajdującego się po prawo numeru strony. Wszystko to jest podkreślone poziomą linią, zmieniającą kolor w momencie przejścia do kolejnego działu. Wyjątek stanowi strona druga – ww. elementy mają kolor biało-szary.
Na kolejnych trzech stronach zamieszczono reklamy, które również pojawiają się w dalszych częściach magazynu. Następnie natrafiamy na dwustronicowy, czytelny spis treści, dopełniony zdjęciami. Dwie strony dalej wita czytelnika słowo od redaktora magazynu. Na pierwszy ogień poszły strony newsowe, z bardzo czytelnymi, czerwonymi tytułami. Potem zaczynamy lekturę całkiem porządnie, przejrzyście i ciekawie zaprojektowanej gazety, dzięki której możemy poszerzyć swoją wiedzę o podróżach, dowiedzieć się, jaki sprzęt wybrać, w jaką najnowszą grę zagrać, a nawet, na co iść do kina, biorąc ze sobą wcześniej upieczone ciasto według przepisu z przedostatniej strony.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz