Każdej firmie zależy na sukcesie i prężnym rozwoju. Każda ma swoje indywidualne metody osiągania celów i zysków. Co je łączy? Praca ludzi w grupach i zespołach, skupionych na wspólnych zadaniach. Jak mawiał Henry Ford: „Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces”. Zobaczmy na przykładach, w jaki sposób możemy na łamach biuletynu custom publishing przedstawić działy i grupy projektowe, pokazać zalety pracy zespołowej i dać przykład współpracownikom, że warto działać razem.
„Grunt to dobre menu” to tytuł artykułu w jednym z magazynów dla pracowników, który pokazuje w obiektywie zespół pracowników działu, przybliżając zadania stojące przed nim. To, co uderza w tym projekcie, to duża, przechodząca przez środek fotografia, łącząca obraz rozkładówki. Mimo, że tekst zajmuje tylko dwie szpalty, w tym jest już wyimek, czytelnik odbiera materiał jako atrakcyjną całość. Najważniejsi w tym materiale są ludzie – czterech panów, których, mijając na firmowym korytarzu, z łatwością rozpoznamy, bo widzieliśmy w magazynie ich duże wyraźne zdjęcie. Oryginalny zabieg w postaci dodania na zdjęciu rysunkowych much jest kolejnym pretekstem do wspólnej rozmowy.
Artykuł jest ciekawie zbudowany, na kanwie firmowej kuchni i restauracji. Członkowie działu mówią, iż „problemy, które napotykają przy okazji planowania, są wielce zbliżone do pracy w kuchni”. W tym kontekście zamiast much sprawdziłyby się kucharskie czapki.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz