
Takimi materiałami mogą być np. teksty zamawiane u autorów zewnętrznych, felietony, artykuły poświęcone pasjom pracowników. Jeśli potrafimy z większym wyprzedzeniem planować tematy wiodące kolejnych numerów, możemy zamawiać wcześniej artykuły o charakterze edukacyjnym, motywacyjnym – dopasowane do planowanych w przyszłości tematów numerów. Również tematy lifestylowe i rozrywkowe mogą być pisane w wyprzedzeniem. Nieocenionym źródłem takich materiałów może być agencja custom publishing, z którą pracujemy. A jeżeli wydajemy magazyn samodzielnie, warto zlecić agencji wydawniczej napisanie tekstów o lżejszej tematyce.
Posiadanie w redakcyjnych komputerach gotowych tekstów może się okazać bardzo pomocne w sytuacji, gdy któryś z naszych autorów nie dostarczy zamówionego u niego tekstu – oczywiście jeśli gotowy tekst pasuje do danego wydania magazynu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz