poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Jakie tematy powinny dominować?

Niektóre biuletyny custom publishing stanowią jedyne medium komunikacji z pracownikami w firmie, inne zaś są jednym z wielu narzędzi, wykorzystywanych do komunikacji z kadrą. Jaka tematyka zatem powinna dominować na łamach tych pierwszych, a jaka w drugim z przypadków?

Tematyka publikowana na łamach biuletynu firmowego jest zależna zarówno od specyfiki branży, w jakiej działa firma, jak i celów oraz założeń, które stawia przed tym medium redakcja biuletynu. W magazynach wewnętrznych wiele też zależy od typu materiałów, którymi dysponujemy podczas pracy nad każdym z kolejnych numerów.

Biuletyn każdej firmy będzie trochę inny – właśnie ze względu na inna specyfikę (np. to, czy mamy część kadry w działach produkcyjnych, czy działanie naszej firmy opiera się na odkryciach i innowacjach technicznych), tematy (np. czy koncentrujemy się tylko na osiągnięciach, czy poruszamy także zagadnienia problematyczne), potrzeby (np. czy w naszej firmie dużą wagę przywiązujemy do tematyki bezpieczeństwa w pracy lub szkoleń pracowniczych). Najważniejszą przesłanką w doborze tematów jest myśl, aby tematyka poruszana na łamach biuletynu odpowiadała na oczekiwania naszych czytelników, realizowała ich potrzeby.

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza