Czy w biuletynie custom publishing, zwłaszcza w magazynie wewnętrznym, jest miejsce na reklamy?
Odpowiedź na to pytanie jest uzależniona od różnych czynników. Musimy zapytać się i zespołu redakcyjnego przede wszystkim: czy mamy w gazecie przestrzeń na reklamy? Czy nasi czytelnicy nie będą nieprzyjemnie zaskoczeni obecnością reklam w gazecie o charakterze wewnętrznym? Jaki rodzaj reklam będzie pozytywnie korespondował z treściami, które publikujemy? Czego na pewno nie możemy reklamować na naszych łamach?
Kiedy znamy już odpowiedzi na te pytania, musimy jeszcze zastanowić się nad tym, kto w obrębie redakcji mógłby się zająć pozyskiwaniem reklamodawców, czy może powinniśmy to zlecić wyspecjalizowanej firmie? Ile miejsca magazynie custom publishing możemy poświęcić na reklamę?
W takich wypadkach jestem zwolennikiem subtelnych reklam, jeśli tylko nie narzucają się czytelnikowi. Pozdrawiam :)
OdpowiedzUsuń