Kto z członków redakcji powinien być odpowiedzialny za kontakt z agencją wydawniczą? Czy powinna to być cała redakcja, czy lepiej wybrać jedną osobę?
Optymalnym rozwiązaniem jest wyznaczenie do kontaktu z agencją custom publishing jednej osoby – takiej, która jest świetnie zorientowana w pracach nad magazynem custom publishing. Najczęściej będzie to osoba pełniąca funkcję sekretarza redakcji. W mniejszych redakcjach w firmach zdarza się, że taką osobą jest redaktor naczelny, który czuwa nad całością biuletynu firmowego.
Wyznaczenie do kontaktów z agencją wydawniczą tylko jednej osoby pozwala uniknąć szumu informacyjnego i nieporozumień. Również w firmie wszyscy będą poinformowani, że za kontakt z
wydawnictwem odpowiada np. sekretarz redakcji i to na jego ręce należy składać wszelkie informacje i
wątpliwości, związane z przygotowaniem biuletynu..
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz