poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Jak traktować listy do redakcji?

Redakcje biuletynów custom publishing otrzymują od czasu do czasu wypowiedzi swoich czytelników i zastanawiają się, czy powinny je publikować na łamach swoich gazet?

W większości redakcji biuletynów firmowych listy od czytelników zdarzają się naprawdę bardzo rzadko, wręcz sporadycznie. Zdecydowanie częściej czytelnicy reagują korespondencyjnie na konkretne zadania, takie jak sondy, konkursy czy krzyżówki.

Jeśli jednak taki list się pojawi, warto porozmawiać z jego autorem, czy zgadza się, abyśmy go opublikowali. W wypadku jego zgody i treści nie budzącej żadnych naszych zastrzeżeń, warto go zamieścić, dodając zachętę dla innych czytelników do przesyłania nam listów, komentarzy, opinii. 

Im więcej reakcja biuletynu otrzymuje informacji zwrotnych, tym w większym stopniu magazyn custom publishing ma szansę stawać się narzędziem komunikacji dwustronnej, co zwiększa jej atrakcyjność.


Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza