poniedziałek, 8 czerwca 2015
Zgrany tandem
Kto jest odpowiedzialny za merytoryczną stronę biuletynu custom publishing?
Merytoryczna strona biuletynu firmowego jest wypadkową założeń komunikacyjnych firmy i profesjonalizmu jej zespołu redakcyjnego. Jeśli firma współpracuje z agencją wydawniczą, także ta ostatnia może mieć pewien wpływ na kształt merytoryczny magazynu firmowego, zwłaszcza poprzez doradztwo wynikające z jej wieloletniego doświadczenia w branży.
Nigdy jednak nie dzieje się tak, że agencja custom publishing Warszawa proponuje rozwiązania, które są niespójne z celami i kulturą informacyjną firmy wydającej gazetę custom publishing. Zawsze głos decydujący, zwłaszcza w sprawach istotnych z punktu widzenia wizji rozwoju przedsiębiorstwa, leży po stronie redakcji biuletynu firmowego.
Dlatego we współpracy między agencją wydawniczą a firmą wydającą biuletyn tak ważny jest etap akceptacji do druku publikacji każdego kolejnego numeru. Bez zgody osoby bezpośrednio odpowiedzialnej z ramienia firmy za ostateczny kształt magazynu, nic nie zostanie opublikowane.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz