poniedziałek, 26 stycznia 2015
Przedruk z prasy komercyjnej
Czy w biuletynie custom publishing można wykorzystać ciekawy tekst pochodzący z prasy komercyjnej?
Jeżeli znajdziemy w prasie komercyjnej ciekawy artykuł, który tematyką i treścią doskonale wpisuje się w charakter i problematykę naszego biuletynu firmowego, można rozważyć pomysł przedruku.
Ale zanim to zrobimy, warto rozważyć różne „za” i „przeciw”. Jak odbiorą to nasi czytelnicy? Jak będzie to przyjęte przez naszych stałych autorów, którzy przecież najczęściej piszą do biuletynu w ramach swoich obowiązków służbowych? Czy zamieszczenie artykułu zawodowego dziennikarza nie stworzy niekorzystnego kontrastu z poziomem zwykle zamieszczanych w naszym periodyku tekstów?
Jeżeli wszystkie wątpliwości zostaną rozważone „na tak” i czujemy, że jakiś artykuł naprawdę jest wart publikacji w magazynie custom publishing, musimy zachować wszystkie zasady przedruku; skontaktować się z redakcją periodyku komercyjnego, autorem artykułu i dowiedzieć się o wszystkie warunki takiego przedruku. Warto też pamiętać, że dziennikarze w prasie komercyjnej nie piszą do niej społecznie, więc taki przedruk będzie się wiązał z realnymi kosztami.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz