
Polska prasa komercyjna rzeczywiście jest zdominowana przez gadżety. Wiele tytułów dołącza dodatkowe produkty, ponieważ dzięki temu ich sprzedaż rośnie. Sprzedaż zaś rośnie, gdyż czytelnicy uważają takie inserty za atrakcyjne i decydują się częściej na zakup konkretnego tytułu.
Biuletyny firmowe nie należą do komercyjnego rynku wydawniczego, na którym walka o czytelnika jest tak zacięta, w związku z tym nie muszą podążać za trendami. Warto jednak zawsze obserwować rynek komercyjny, bo czytelnicy naszego biuletynu to również odbiorcy komercyjnych gazet. Przyzwyczajenia z tego rynku czasem warto wykorzystywać, gdyż przynoszą również korzyści gazecie firmowej i podnoszą jej atrakcyjność.
Dlatego warto dodawać gadżety, ale z umiarem, czyli od czasu do czasu. W części
magazynów custom publishing w wydaniach grudniowych lub świątecznych znajdziemy płyty z kolędami. Jest to miły upominek, ale raz do roku. Wiele też zależy od specyfiki firmy i tego, czym się zajmuje. Część firm spożywczych dołącza próbki swoich produktów, firmy IT – oprogramowanie itp.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz