Czy jest jakiś modelowy zestaw stałych rubryk, które można zastosować w swoim biuletynie custom publishing?
Każdy biuletyn ma swoją specyfikę, więc nie wszystkie rubryki z jednej gazety będą pasować do innej. Niewątpliwie jednak podobieństwo jest. Biorąc do ręki kilka gazet wewnętrznych i zewnętrznych, można wymienić rubryki, które pojawiają się w nich wszystkich. Oczywiście występują one pod innymi nazwami, ale dotyczą bardzo podobnej tematyki.
Podstawowe rubryki pojawiające się w gazetach
Strony redakcyjne:
Krótko
Od redakcji
Na dobry początek
Temat numeru:
Temat numeru
Nasz temat
Temat z okładki
Wydarzenia miesiąca
Newsy, aktualności:
Wydarzenie
Świat wokół Ciebie
Strategie, trendy, opinie
Nowości
O ludziach firmy:
Pracownicy
Najlepsi z najlepszych
Ludzie
Zmiany personalne
Wywiady:
Sylwetki
Wywiad
Rozmowa
Rubryki związane z poszczególnymi działami firmy:
Produkcja
Sprzedaż
Marketing
Zarządzanie
Nasza Grupa
Tematy rozrywkowe:
Relaks
Z grubej rury (felieton)
Po godzinach
Rozmaitości
Pasje
W wolnej chwili
Inne działy:
Porady
Projekty z sukcesem
Fotoreportaż
Wdrożenia
Rynek
Te nazwy nie są bardzo oryginalne i przykuwające uwagę. Mają one tylko na celu sprecyzowanie tematyki rubryk. Jednak zdecydowanie bardziej atrakcyjny jest magazyn custom publishing, który ma ciekawe i oryginalne nazwy rubryk, ale też nie warto z tym przesadzać. Naczelną zasadą jest to, by czytelnik zrozumiał, czego może się spodziewać w danym dziale. Dlatego dobre są oryginalne pomysły, które zarazem są zrozumiałe dla czytelnika. Warto w tym aspekcie polegać na agencji custom publishing, z którą współpracujemy.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz