wtorek, 18 września 2012

Custom publishing niezastąpiony

Wiele firm wykorzystuje custom publishing znacznie częściej, ponieważ to nadal jedno z najlepszych działań marketingowych. Jak wskazują najnowsze badania czytelnicze przeprowadzone przez Custom Content Council, zagraniczna prasa branżowa cieszy się ogromnym powodzeniem.

Social media wciąż zyskują na popularności
56 proc. badanych firm przyznaje się do wydawania 1–15 biuletynów, 16 proc. deklaruje, że jest ich ponad 100, a 9 proc. firm publikuje je w przedziale 46–60. Najczęstszą formą publikacji pozostaje druk (84 proc.). Po nim pojawiają się social media, wideo, blog, tablety oraz smartfony (10 proc.).

Firmy chętnie korzystają z custom publishing, ponieważ ta sprawdzona metoda marketingowa jest doskonale przyswajana przez klientów. Marketingowy coraz chętniej sięgają po social media. Najczęściej ich wybór pada na: Facebooka, Twittera oraz YouTube’a. Wielu z nas coraz trudniej jest sobie wyobrazić życie bez mediów społecznościowych. Dla firm jest to dogodny kanał na działania marketingowe. Każdorazowe wejście na stronę zaczyna się od powitania jej użytkowników reklamą. Im więcej osób korzysta z Twittera, Face’a (popularnie używana nazwa Facebooka) oraz YouTube’a, tym większe prawdopodobieństwo zainteresowania się produktem, którego reklama jest wyświetlana.
Źródło: http://blog.customcontentcouncil.com/?p=2501

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz