poniedziałek, 16 czerwca 2014

Pracownicy nie chcą pisać?

Autorzy w custom publishing
Praca przy zamawianiu tekstów do biuletynu custom publishing jest bardzo trudnym zadaniem, wymagającym dobrych umiejętności interpersonalnych. Jednak nawet takie osoby nie zawsze mogą liczyć na zamierzone efekty swojej pracy.

Gdy już wiemy, jakie tematy będziemy poruszać w biuletynie firmowym i znamy konkretnych autorów, którym chcielibyśmy powierzyć napisanie tekstów, musimy oczywiście się z nimi skontaktować. Najlepszą formą kontaktu jest spotkanie, ale nie zawsze jest ono możliwe. Poza tym w części firm większość spraw komunikuje się np. przez telefon lub e-mail i wtedy ta forma kontaktu jest lepsza. Każdy powinien znaleźć tę najlepszą dla siebie.

Zanim się zniechęcimy do zamawiania tekstów, gdy na przykład jeden z autorów nam odmówi, prześledźmy, jakie mogą być powody odmowy napisania tekstów do biuletynu firmowego.

Brak motywacji – ludzie nie zawsze czują się na tyle zintegrowani, by uczestniczyć w projekcie niewpisanym w obowiązki służbowe. Brakuje im poczucia identyfikacji z firmą i satysfakcji z wykonywanej pracy.

Brak czasu – osoby, które mają wiedzę i doświadczenie w danej dziedzinie lub też potrafią ciekawie pisać, są zwykle bardzo zajęte. Dlatego często odmowa nie kryje w sobie niechęci do współpracy, lecz ograniczenia czasowe.

Nieprzyjazne nastawienie do gazetki – może ono wynikać z wielu przyczyn.

Strach lub nieśmiałość – naturalnym odruchem wielu ludzi jest strach przed czymś nowym, zadaniem, którego dotychczas nie wykonywali albo strach lub nieśmiałość związana z tym, że publikacja tekstu oznacza prezentację na forum firmy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz