To magazyn custom publishing zaprojektowany dla galerii handlowej w Warszawie, kreującej trendy nowoczesnego wymiaru mody, stylu życia, zakupów i miejskiej rozrywki.
Podstawą projektu jest całostronicowe zdjęcie modowe grupy czterech osób. Oszparowane sylwetki nałożono na tło utrzymane w tonacji fioletowej. Całość kompozycji dopełniają elementy graficzne: białe i fioletowe, półprzeźroczyste trójkąty oraz białe, „świecące” linie.
Czarne logo „Złotych Tarasów” zaprojektowano na nieregularnym czworokącie w kolorze białym i umieszczono w górnym, lewym rogu. W przeciwległym rogu znajduje się delikatny, biały numer i pora roku wydania.
Poniżej osadzono tytuł magazynu, którego pierwsze słowo jest napisane grubszą, a drugie cieńszą, jednoelementową czcionką w kolorze białym. Drugi napis, utrzymany w tym samym stylu, znajduje się w prawym dolnym rogu okładki – jest to jakby rozwinięcie górnego tytułu. Obydwa dobrze wybijają się z tła, niestety, na pierwszy rzut oka tytuł myli się z dużą zajawką. Nie spełnia on wizualnie roli tytułu publikacji.
Mniejsze trzy zapowiedzi artykułów są zaprojektowane czarną, dużo mniejszą czcionką i osadzone na białych, ostro ściętych paskach.
Okładka swoją dynamiką i estetyką przyciąga wzrok. Jest bardzo kolorowa, a jednocześnie sprawia wrażenie stonowanej i eleganckiej. Można śmiało powiedzieć, że jej zadanie zostało w dużej mierze spełnione, bardzo zachęca do zapoznania się z wnętrzem magazynu custom publishing.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz