Magazyn custom publishing jest wydawany przez Muzeum Polskiej Wódki, którego celem stało się stworzenie przestrzeni, ukazującej wyjątkową historię rodzimej dystylacji.
Okładkę zaprojektowano na białym tle, używając tylko dwóch kolorów czarnego i czerwonego.
Zastosowano bardzo ciekawy zabieg graficzny. Głównym elementem okładki jest kształt butelki, której obrys wypełniono niezliczoną ilością zwrotu „Na zdrowie” przetłumaczonego na różne języki. Napisy układające się w zarys flaszki są w kolorze czarnym, odseparowane od siebie malutkimi, czerwonymi kieliszkami do wódki, a kształt korka ułożono z napisów „wódka” w języku polskim, w kolorze czerwonym. Grafika znajduje się w centrum strony.
W miejscu, gdzie zwykle na butelce umieszcza się naklejkę, projektant zaproponował główną zajawkę z napisem w kolorze czerwonym. Element ten bardzo rzuca się w oczy.
Po obu stronach butelki umieszczono mniejsze zajawki w kolorze czarnym, w polskiej i angielskiej wersji językowej. Są one wpasowane w cienkie, czerwone rameczki. Po lewej stronie jest jedna zajawka, a po prawej dwie. Są zróżnicowane wielkością fontu.
W lewym, górnym rogu znajduje się czarny, jednoelementowy logotyp, zaprojektowany specjalnie dla Muzeum przez artystę-plastyka Andrzeja Pągowskiego. Logo jest sumą dwóch liter – „M” i „W”. Obok umieszczono informację mówiącą o wydawcy magazynu.
Po przeciwległej stronie znajduje się bardzo czytelny numer i rok wydania. Numer miesiąca od znajdującego się pod nim roku oddziela gruba, czerwona kreska na szerokość napisu.
Okładka magazynu custom publishing jest bardzo ciekawa, przejrzysta i czytelna, można powiedzieć, że unikatowa.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz