piątek, 5 kwietnia 2019

Magazyn Muzeum Polskiej Wódki

Magazyn custom publishing jest wydawany przez Muzeum Polskiej Wódki, którego celem stało się stworzenie przestrzeni, ukazującej wyjątkową historię rodzimej dystylacji.



Okładkę zaprojektowano na białym tle, używając tylko dwóch kolorów czarnego i czerwonego.

Zastosowano  bardzo ciekawy zabieg graficzny. Głównym elementem okładki jest kształt butelki, której obrys wypełniono niezliczoną ilością zwrotu „Na zdrowie” przetłumaczonego na różne języki. Napisy układające się w zarys flaszki są w kolorze czarnym, odseparowane od siebie malutkimi, czerwonymi kieliszkami do wódki, a kształt korka ułożono z napisów „wódka” w języku polskim, w kolorze czerwonym. Grafika znajduje się w centrum strony.

W miejscu, gdzie zwykle na butelce umieszcza się naklejkę, projektant zaproponował główną zajawkę z napisem w kolorze czerwonym. Element ten bardzo rzuca się w oczy.

Po obu stronach butelki umieszczono mniejsze zajawki w kolorze czarnym, w polskiej i angielskiej wersji językowej. Są one wpasowane w cienkie, czerwone rameczki. Po lewej stronie jest jedna zajawka, a po prawej dwie. Są zróżnicowane wielkością fontu.

W lewym, górnym rogu znajduje się czarny, jednoelementowy logotyp, zaprojektowany specjalnie dla Muzeum przez artystę-plastyka Andrzeja Pągowskiego. Logo jest sumą dwóch liter – „M” i „W”. Obok umieszczono informację mówiącą o wydawcy magazynu.

Po przeciwległej stronie znajduje się bardzo czytelny numer i rok wydania. Numer miesiąca od znajdującego się pod nim roku oddziela gruba, czerwona kreska na szerokość napisu.

Okładka magazynu custom publishing jest bardzo ciekawa, przejrzysta i czytelna, można powiedzieć, że unikatowa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz