Jak najlepiej zilustrować wywiady z pracownikami firmy w magazynach custom publishing? Czy lepsze będą zdjęcia „legitymacyjne”, czy nieoficjalne, zaaranżowane w prywatnej scenerii?
Zdjęcia legitymacyjne, jak mówi sama ich nazwa, służą do zamieszczania w legitymacjach. Tymczasem nasze wywiady z pracownikami to przecież coś więcej niż urzędowy druk! Gorąco odradzamy więc publikowanie zbyt oficjalnych zdjęć w wywiadach, ponieważ tworzą klimat nadmiernej formalności.
Jeżeli przeprowadzamy wywiady z pracownikami w biuletynach firmowych, to ich celem, poza przekazaniem informacji, jest pokazanie człowieka. A człowiek przecież nie wygląda zazwyczaj tak, jak na zdjęciu legitymacyjnym, które służy zupełnie innym celom.
Pokażmy ludzi w ich naturalnych sytuacjach, strojach... przedstawmy zdjęcia, na których realizują swoje pasje! Takie fotografie, mając w sobie wartość poznawczą, wzbogacą strony, na których się znajdą. Odwaga pokazywania ludzi takimi, jakimi są naprawdę, jest także odwagą przyznania, że człowiek to całość – na jego osobowość składają się, poza życiem zawodowym, także jego prywatne pasje, gusta i nastroje.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz