poniedziałek, 13 lutego 2017

Czy tekst zawsze z nazwiskiem autora?

Czy każdy artykuł w prasie custom publishing powinien być podpisany nazwiskiem autora tekstu?

Informacja o autorze pozwala czytelnikowi zidentyfikować, kto napisał tekst i za co jest w firmie odpowiedzialny. Gdy brakuje podpisu, artykuł może stracić na wiarygodności. Dlatego teksty powinniśmy podpisać.

Wyobraźmy sobie sytuację, gdy prezes firmy nie podpisuje się pod swoimi tekstami publikowanymi w gazetce. Zdecydowanie mniej osób, by je pewnie zauważało, nie mówiąc już o czytaniu. Dlatego tek ważne jest także, aby przy nazwiskach autorów tekstów w prasie firmowej dodawać także ich stanowiska i pełnione w firmie funkcje. Nie od rzeczy byłoby także dodawać adres e-mail lub inny kontakt do autora tekstu.

Gdy do tekstu załączamy zdjęcia, tabele, wykresy, ramki czy inne materiały, które mają uzupełnić treść artykułu, starajmy się, by również te elementy opatrzyć tytułem i wyjaśnieniem, co przedstawiają. Autor wie bowiem najlepiej, co się na nich znajduje, więc jego własne opisy do grafiki sprawią, że redakcja w agencji custom publishing będzie miała ułatwione zadanie.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz