poniedziałek, 12 września 2016

Pisz do mnie... krótko

Do redakcji magazynów custom publishing wpływają materiały o bardzo różnej objętości – od krótkich notek, po wielostronicowe reportaże. Jakiej objętości powinny być dobrze przygotowane teksty w biuletynie firmowym?

Współcześnie ludzie coraz częściej oglądają gazety, zamiast je czytać. Podobnie jest w custom publishing. Dlatego, niezależnie od faktu, czy nam się ten trend podoba, czy nie, również biuletyn firmowy powinien podążać w tym kierunku. Należy więc unikać bardzo długich tekstów, bo szansa na ich dokładne przeczytanie przez odbiorców jest niewielka.

Wiele zależy od tematu publikowanego materiału. Jeśli temat jest gorący i oczekiwany na forum firmy, publikacja 3–4, a nawet 5 stron nie zniechęci do lektury, bo temat będzie dla wszystkich atrakcyjny i pożądany. Jednak nawet w takim przypadku, warto długi artykuł podzielić na 2–3 mniejsze i zaprezentować je w formie oddzielnych tekstów w bloku materiałów na dany temat. Urozmaicenie każdego z tych materiałów grafiką, pasującą do treści, lecz różniącą się przy poszczególnych odcinkach, poprawi jakość publikacji i zwiększy jej atrakcyjność.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz