poniedziałek, 16 lutego 2015

Czy potrzebujemy informatorów?

Część osób wchodząca w skład zespołu redakcyjnego magazynu custom publishing pełni jedynie funkcje informatorów, ale nie piszą tekstów. Czy to dobry pomysł?

Im więcej osób będzie zaangażowanych w prace nad biuletynem firmowym, tym lepiej dla samej gazety. Nawet, jeżeli będą oni tylko informatorami, redakcja powinna korzystać z ich pracy. Dobrze jest, jeżeli tacy informatorzy reprezentują różne działy w firmie. Wiemy bowiem więcej o tym, co się w niej dzieje, nie tylko w centrali, ale także np. w regionach i oddziałach. Można wtedy lepiej i kompletniej informować o tym na łamach naszego magazynu custom publishing.

Przy naszym zaangażowaniu może się po pewnym czasie okazać, że część z dotychczasowych informatorów zacznie dla nas pisać różnego rodzaju materiały. Dla wielu nieśmiałych autorów lub takich, którzy nie są pewni swojej roli dziennikarskiej w firmie, taki wstęp w postaci przekazywania informacji czy materiałów może finalnie zaowocować pracą twórczą, zwłaszcza, gdy taka osoba będzie czuła, że informacje są wykorzystywane przez redakcję, jest potrzebna i widać efekt jej pracy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz