poniedziałek, 9 lutego 2015
Autor dostępny dla czytelników custom publishing?
W niektórych biuletynach firmowych każdy większy materiał autorski zawiera też adres e-mail i telefon do autora. Czy warto aż taki duży nacisk kłaść na informację o autorze?
To zależy od założeń, które przyjmiemy jako redakcja biuletynu custom publishing, od publikowanego tekstu i autora. Jeżeli założymy, że takie informacje doskonale uzupełnią materiał i ułatwią czytelnikowi kontakt z autorem, gdy po przeczytaniu artykułu będzie chciał z nim porozmawiać, zapytać o tekst i zawarte w nim treści, to – oczywiście – tak. Z pewnością krótka notka nie wymaga takiego opisu, ale tekst specjalistyczny, który może zrodzić wiele dodatkowych pytań, jak najbardziej.
Kolejna sprawa to nastawienie autora. Warto go zapytać przed publikacją w biuletynie firmowym czy nie ma nic przeciwko udostępnieniu jego adresu i telefonu. Część osób może sobie tego nie życzyć z różnych powodów. Jednak, jeżeli autor nie widzi przeszkód, powinniśmy skorzystać z takiej możliwości, bo zwiększa to interaktywność magazynu firmowego.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz