poniedziałek, 3 listopada 2014

Autor nadaktywny

Autorzy w custom publishing

Redakcje biuletynów firmowych zazwyczaj mają problemy z namówieniem pracowników do współpracy i udzielania się na łamach gazety, czasem jednak sytuacja może być odwrotna.

„Jeden z pracowników wciąż bombarduje nas niezamówionymi tekstami do magazynu custom publishing i ma pretensję, że nie zamieszczamy ich wszystkich na łamach. Zamieściliśmy już dwa teksty, pozostałe nie nadawały się do druku. Jak rozwiązać ten problem?”

Autor, który z własnej inicjatywy pisze teksty, choć może niezamówione, jest bardzo cenną osobą dla redakcji prasy firmowej. Ale to nie oznacza, że powinniśmy bez żadnych warunków publikować jego teksty, które przecież nie są zgodne z naszymi wytycznymi.

Przede wszystkim ważny jest potencjał autora i jego zaangażowanie w projekt custom publishing. To zaangażowanie w danej chwili jest nam trochę nie na rękę, bo dostajemy nie to, czego byśmy oczekiwali. Ale od tego tylko krok do zmiany nastawienia autora. Pamiętajmy, żeby przede wszystkim nie zmarnować zapału takiej osoby. Radzimy ukierunkować go na pisanie tekstów wskazanych przez redakcję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz