poniedziałek, 15 kwietnia 2013

PR w pigułce

Zajmujesz się branżą PR-ową, a jeszcze nigdy nie słyszałeś o kotwicy medialnej, obdzwonce czy efekcie diabelskim? A może dopiero wkraczasz w świat Public Relations i chcesz poznać podstawową wiedzę o tej dziedzinie? Jeśli tak to „Leksykon Public Relations” jest właśnie dla Ciebie.

PR w pigułce
Nie wiesz czym jest analiza SWOT, buzz PR, benchmarking czy outsourcing? Pojęcia zawarte w internecie są często niewystarczające lub różnią się od siebie? W znalezieniu dobrych i profesjonalnych definicji pomoże pierwsza, tak dopracowana publikacja dotycząca branży PR, wydana na polskim rynku
Leksykon przygotowany przez prof. Jerzego Olędzkiego (Uniwersytet Warszawski), dr. Dariusza Tworzydło (WSIiZ w Rzeszowie) jest zbiorem zarówno haseł podstawowych, jak i zaawansowanych z zakresu public relations i komunikacji wewnętrznej. Zawarte zagadnienia pomogą tym, którzy rozpoczynają swoją pracę w agencjach lub firmach, a także tym, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę z tego zakresu. To obowiązkowa pozycja w naszej biblioteczce.

Tytuł: Leksykon Public Relations
Autor: Praca zbiorowa pod red. J. Olędzkiego i D. Tworzydło
Wydawca: Newsline Sp. z o.o., Bonus Liber Sp. z o.o.
Liczba stron: 192

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz