wtorek, 9 kwietnia 2013

Błędy firmowych blogów

Brak interakcji autorów blogów z czytelnikami, zasypywanie ich informacjami o sobie oraz zbyt duża formalność przy przekazywaniu treści – to najczęstsze błędy firmowych blogów.

Błędy firmowych blogów
Popełniając, z pozoru może niezauważalne błędy, możemy stracić potencjalnych i obecnych klientów. Z sondy przeprowadzonej przez PRoto.pl wynika, że najczęściej popełnianymi pomyłkami na blogach firmowych jest brak interakcji z czytelnikami. Zdania są jednak bardzo podzielone, ponieważ tylko 26 proc. osób zdecydowało się zaznaczyć tę odpowiedź. Niewiele mniej, bo 23 proc. badanych, jest zdania, że błędy często wynikają z natłoku informacji związanych z firmą. Co piąty ankietowany wytknął prowadzącym firmowe blogi powtarzanie informacji z innych kanałów komunikacji i zbyt oficjalne wpisy. Na niezrozumiałe teksty zwróciło uwagę niecałe 10 proc. badanych.

Źródło: http://www.proto.pl/quizz?pollId=232

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz