poniedziałek, 10 lutego 2020

Oceniamy okładkę magazynu „Expert”

Magazyn custom publishing „Expert” jest przeznaczonego dla klientów odwiedzających salony operatora sieci komórkowej marki Play. Projekt ten jest bardzo dynamiczny w swoim wyrazie poprzez zastosowanie kolorowego, ładnego zdjęcia modelki, wokół którego zbudowano całą koncepcję okładki, zaprojektowanej na białym tle.


Winietę stanowi nazwa biuletynu firmowego, napisana czarnymi, mocnymi wersalikami z wyróżnioną literą X w kolorze niebieskim, dla której autor zaproponował odmienny font.

Poniżej, po prawej stronie umieszczono logo firmy Play w kontrze na fioletowym, firmowym kolorze.Pod fioletowym paskiem znajduje się numer wydania w kolorze czarnym.

Po lewej stronie zdjęcia modelki w sukni w kolorze limonki umieszczono trzy zajawki, napisane również wersalikami, o dwóch grubościach fontu. W pierwszej i trzeciej pierwszy wyraz ma kolor niebieski, a w środkowej czarny.

Pod zajawkami widzimy zdjęcie reklamowanego produktu. Jest to oszparowany smartfon firmy Samsung. Obok przedmiotu widnieje czarna nazwa marki telefonu, a jego typ napisany został drugą co do wielkości (po winiecie) niebieską czcionką. Napisy są umieszczone na jaskrawozielonym tle ubioru modelki.

Po prawej stronie okładki, pod numerem wydania zaprojektowano zajawkę na kołowej, niebieskiej apli, zapraszającą na Mobile World Congress – światowe coroczne targi telekomunikacyjne.

Poniżej kółka zamieszczono czwartą zajawkę – z pierwszym słowem o prawie dwukrotnie większym foncie w stosunku do zajawek po lewej stronie, a pod nią trójwymiarowego, fioletowo-białego bloba, odzwierciedlającego najnowszą technologię, jakość oraz elastyczność firmy.

Okładka pomimo dużej liczby zróżnicowanych elementów, nie sprawia wrażenia przeładowanej. Efekt ten uzyskano dzięki ograniczeniu się do trzech kolorów – czarnego, fioletowego i niebieskiego – zastosowanych w częściach informacyjnych oraz białego tła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz