Główne elementy okładki to wyszparowana postać kobiety
umieszczona na jednolitym bladoróżowym tle oraz ciekawie wkomponowany, rzucający
się w oczy, duży, ciemnoróżowy napis „Pastele”. Napis ten jest częścią głównej
zajawki, zachęcającej do zapoznania się z najnowszymi trendami obowiązującymi w
sezonie wiosn –lato i dostępnymi w ofercie Centrum Handlowego. Kobieta ubrana
jest najprawdopodobniej w odzież z tej oferty. Urozmaiceniem jest wyjście z
fragmentem zdjęcia na winietę i na zamykającą całość okładki białą ramkę. Daje
to złudzenie trójwymiarowości.
Wolną przestrzeń po lewej stronie okładki wypełniono dwiema
mniejszymi zajawkami. Ich tytuły są zróżnicowane pod względem użytego fontu i
kolorów. Trochę razi użycie w zajawkach bardzo cienkiego fontu, który wpisano
wersalikami i dodatkowo został on bardzo skondensowany. Tekst stracił na
czytelności zwłaszcza w głównej zajawce.
W prawym dolnym rogu umieszczono logo firmy, co przy tak
zaprojektowanej okładce jest bardzo rozsądnym posunięciem. Dzięki temu
zabiegowi została zachowana równowaga wizualna między prawą a lewą strona
okładki.
Lidia Janiszewska
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz