poniedziałek, 16 maja 2016

Mało aktywni czytelnicy magazynu custom publishing

Często w prace biuletynu custom publishing włącza się bardzo niewiele osób w firmie, a czytelnicy nie wyrażają swojej opinii i nie uczestniczą nawet w konkursach z nagrodami. Jak temu zaradzić?

Taka sytuacja w firmie może wynikać z bardzo wielu przyczyn, które nakładając się na siebie, dają właśnie taki efekt. Dlatego bardzo trudno ją zdiagnozować natychmiast, bez wnikliwej analizy.

Przyczyn braku zainteresowania czytelników współpracą z biuletynem firmowym powinniśmy przede wszystkim szukać u źródła, a więc wśród odbiorców magazynu custom publishing. Dobrą metodą ich poznania mogą być badania czytelnicze. Również całkiem nieformalne badania wybranej grupy osób mogą dać pojęcie, dlaczego ich zaangażowanie jest tak małe.

Po wnikliwej analizie badań należy wyciągnąć wnioski, mające na celu poznanie potrzeb czytelniczych oraz możliwości przeprowadzenia w biuletynie custom publishing i wewnętrznej komunikacji efektywnych zmian, które wpłyną na lepsze postrzeganie biuletynu, a także większą aktywność odbiorców.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz