wtorek, 31 lipca 2012

Custom publishing profesjonalnie

Nieocenionym narzędziem dobrej komunikacji wewnętrznej są magazyny firmowe. Spełniają wiele funkcji, w tym promocyjną, motywacyjną i integracyjną. Są jednym z podstawowych źródeł informacji o firmie, zatem powinny być przygotowywane rzetelnie oraz profesjonalnie.
Artykuł Agnieszki Madej-Biernat rozwieje wątpliwości związane z firmowym wydawnictwem

W dobrze wydanym magazynie custom publishing ciekawa zawartość powinna iść w parze z atrakcyjnym i przejrzystym wyglądem. Pamiętajmy, że jasna i czytelna prezentacja materiałów znacząco wpływa na ich odbiór. O czym więc musimy pamiętać, aby firmowe wydawnictwo było dobrze skomponowane i efektywne? Kiedy stosować „ramki”? Do czego służy wyimek? Jak można wyróżnić winiety działowe i w jaki sposób zaznaczamy hierarchię artykułów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz