poniedziałek, 11 marca 2019

II i III okładka – czym to się je?

Ostatnio pisaliśmy o IV okładce biuletynu firmowego. Dziś pochylamy się nad zagadnieniem, czy okładki II i III, czyli tył okładek I i IV też powinny być jakoś specjalnie traktowane?


Jeżeli papier stosowany na okładce różni się gramaturą od papieru stron środkowych i dodatkowo objętość gazety nie jest zbyt mała (czyli minimum 20 stron), wtedy można rozważyć możliwość zamieszczania tam innych treści.

Mogą to być reklamy produktów czy usług firmy, reklamy redakcyjne, zachęcające do udziału w konkursach czy innych wydarzeniach, lub inne jeszcze treści, które swoim charakterem różnią się od pozostałych.

Pamiętajmy, że czytelnik magazynu custom publishing także nieco inaczej traktuje treści „okładkowe”, zwłaszcza jeśli różnią się gramaturą papieru od reszty egzemplarza. Wyczujmy tę różnicę i poświęćmy czas na obmyślenie takiej strategii ich wykorzystania, która przyniesie komunikacji firmy optymalne korzyści.

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza