poniedziałek, 3 grudnia 2018

Ostatnia – czy nieważna?

Wielu redaktorów magazynów custom publishing zastanawia się, w jaki sposób zagospodarować przestrzeń ostatniej okładki magazynu. Podpowiadamy: co dać na ostatnią okładkę?

Często zdarza się, że – ze względu na brak odpowiedniej powierzchni biuletynu – IV okładka jest wykorzystana do publikacji materiałów redakcyjnych.

Jednak według prawideł sztuki wydawniczej i jej najlepszych standardów, przeznaczeniem tej powierzchni są informacje o innym charakterze. Najczęściej wykorzystuje się ją dla treści reklamowych lub promujących działania firmy, a także kształtujących w świadomości czytelników wizerunek firmy, jej produktów lub usług.

Dlatego, projektując ostatnią okładkę biuletynu firmowego, warto wykorzystywać materiały aktualnych kampanii reklamowych, czy wydawane przez firmę ulotki produktowe. Można też informować w bardziej perswazyjny sposób o usługach firmy. Warto pamiętać, że egzemplarze firmowej gazety mają w rękach różne osoby, również potencjalni klienci. Także pracownicy i partnerzy firm – wydawców magazynów custom publishing, choć uczestniczą w procesie produkcyjnym, usługowym czy sprzedażowym, często są także odbiorcami produktów firmy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz