poniedziałek, 25 lutego 2019

Oceniamy okładkę magazynu „Pure Prestige”

Okładka magazynu custom publishing „Pure Prestige” dla firmy Oceanic, producenta kosmetyków AA, jest zaprojektowana na całkowicie białym tle.

Tytuł magazynu napisany jest pastelowym, różowym fontem na całej szerokości okładki. Kolor różu dobrano do elementów zdjęcia – barwy szminki modelki i zakrętki od butelki ze smoothie. Napis częściowo znajduje się na oszparowanym zdjęciu.

Pierwsze, małe słowo nazwy „PURE” jest wkomponowane w literę G w dużym słowie PRESTIGE.
Pod tytułem, a właściwie pod pierwszą literą „P” umieszczono wyrównane do lewej, czarny numer i datę wydania.

Koncepcja graficzna całości jest oparta na ładnym, kolorowym zdjęciu modelki, okolonym czarnymi zajawkami o zróżnicowanej wielkości fontów. Tytuły polskie napisane są większym fontem, a ich angielskie tłumaczenia mniejszym. Na korpusie modelki zaprojektowano ciekawy czarny napis, będący tytułem całego wydania.  Oczko litery „g” w słowie „Wings” jest przełożone przez nadgarstek modelki, sprawiając wrażenie bransoletki. Jest to bardzo ciekawy zabieg graficzny, podnoszący atrakcyjność okładki.

Całość biuletynu custom publishing jest przejrzysta, elegancka i jasna w przekazie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz