wtorek, 31 października 2017

Jury o Konkursie (2)

W drugim odcinku analiz opinii Jury konkursu custom publishing przyjrzyjmy się wypowiedzi Ewy Brzozowskiej z firmy Brzozowska Design.

Jurorka uznała, że w zgłoszonych do Konkursu biuletynach widać świeże podejście, zorientowanie w trendach i nowoczesny minimalizm. To pokazuje, że biuletyny firmowe w warstwie graficznej podążają za ogólnoświatowymi trendami do minimalizmu, czerpiąc przede wszystkim z designu stron internetowych, wykorzystujących nowoczesne fonty, ale również projektów drukowanych, w których kreacja stanowi istotny element.

Ewa Brzozowska na potwierdzenie tego pisze, że znalazła wśród ocenianych prac takie, które nie tylko przedstawiają informacje, ale też cieszą oko i nawet trafiają w emocje czytelnika.

Projektowanie z perspektywy emocji jest ciekawym trendem i cieszy nas, że miało to swoje odzwierciedlenie w tegorocznych pracach custom publishing, co pokazuje ciągły rozwój tego narzędzia komunikacji.

Pełna wersja opinii Jury znajduje się na stronie http://agape.com.pl/konkurs-biuletynow-firmowych/jury-o-konkursie-2017/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz