poniedziałek, 19 czerwca 2017

Większa poufność prac i prostszy formularz w Konkursie Biuletynów Firmowych 2017

Oprócz zmian w Jury i uproszczonego formularza zgłoszeniowego w 17. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych zgłaszane prace objęte są dodatkową poufnością. Publikacje można zgłaszać już tylko do 7 lipca, a udział w Konkursie jest bezpłatny.

– Coraz więcej firm chroni swoje wewnętrzne dane, również biuletyny custom publishing, dlatego wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom zrezygnowaliśmy z upubliczniania zwycięskich prac. Dodatkowo uprościliśmy formularz konkursowy, by zgłaszanie publikacji stało się jeszcze łatwiejsze – mówi Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji custom publishing Agape, która jest organizatorem Konkursu.

W tegorocznej edycji Konkursu firmy i instytucje mogą zgłaszać publikacje drukowane i elektroniczne oraz projekty multimedialne w 12 kategoriach. Zgłoszenia będzie oceniać 9-osobowe Jury.

Na prace konkursowe wraz z formularzem zgłoszeniowym organizator czeka już tylko do 7 lipca 2017 r. Regulamin Konkursu i formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie Konkursu http://agape.com.pl/konkurs-biuletynow-firmowych

Konkurs Biuletynów Firmowych to prestiżowa rywalizacja branży custom publishing. W 16. dotychczasowych edycjach Konkursu rywalizowało prawie 1200 biuletynów custom publishing oraz projektów multimedialnych firm i instytucji.


Konkurs wspierają:
Patroni honorowi: Związek Firm Public Relations, IACL – Stowarzyszenia Ekspertów Komunikacji i Przywództwa, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, PTKS – Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej
Partner strategiczny: TVHR
Partnerzy: DULNIK communico, Centrum Jakości Prasy Firmowej
Sponsorzy: SARE
Patroni medialni: „Biuletyn o Biuletynach”, Blog o custom publishing, Blog o newsletterach, Blog o komunikacji i mediach, Proto.pl, HRstandard.pl, Signs.pl, „Marketer+”,  Portalmedialny.pl, „Papierniczy Świat”, „Świat Druku”, „Świat Poligrafii Professional”, Blog „Marketing Książki i Życie”.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz