poniedziałek, 20 czerwca 2016

Kontakt z agencją custom publishing

Kto z członków redakcji powinien być odpowiedzialny za kontakt z agencją wydawniczą? Czy powinna to być cała redakcja, czy lepiej wybrać jedną osobę?

Optymalnym rozwiązaniem jest wyznaczenie do kontaktu z agencją custom publishing jednej osoby – takiej, która jest świetnie zorientowana w pracach nad magazynem custom publishing. Najczęściej będzie to osoba pełniąca funkcję sekretarza redakcji. W mniejszych redakcjach w firmach zdarza się, że taką osobą jest redaktor naczelny, który czuwa nad całością biuletynu firmowego.

Wyznaczenie do kontaktów z agencją wydawniczą tylko jednej osoby pozwala uniknąć szumu informacyjnego i nieporozumień. Również w firmie wszyscy będą poinformowani, że za kontakt z wydawnictwem odpowiada np. sekretarz redakcji i to na jego ręce należy składać wszelkie informacje i wątpliwości, związane z przygotowaniem biuletynu..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz