poniedziałek, 30 listopada 2015

Ścisły harmonogram

Kiedy przy wydawaniu firmowej gazety korzystamy z usług agencji custom publishing, pojawiają się czasem sytuacje, których nie rozumiemy. Spóźniamy się z przekazaniem tekstu od autora o zaledwie parę dni, a agencja informuje nas, że to opóźni datę wydania. Czemu tak jest?

poniedziałek, 23 listopada 2015

Tematy do przemilczenia

Czy w magazynie custom publishing można zamieszczać dowolne treści dotyczące firmy? Jakie tematy nie powinny się w nim nigdy pojawić?

poniedziałek, 16 listopada 2015

Czy potrzebna nam akceptacja przed drukiem?

Czasem członkowie redakcji biuletynów firmowych dziwią się, czemu odpowiedzialna za przygotowanie magazynów do druku agencja custom publishing Warszawa tak wielką wagę przywiązuje do akceptacji przez redakcję każdej strony przygotowywanej do wydania gazety. Wyjaśnijmy tu, czemu to takie ważne.

poniedziałek, 9 listopada 2015

Wydaliśmy nowy numer!

Jeśli biuletyn firmowy ukazuje się regularnie, większość jego czytelników nosi w pamięci kalendarz, który podpowiada im, kiedy spodziewać się nowego numeru magazynu custom publishing. Warto jednak o tej dacie przypominać. Jak to robić? Czy wystarczy zostawić kilkanaście numerów w charakterystycznym miejscu? A może rozwiesić informacje, że nowy numer jest już dostępny? Czy raczej najlepiej zrobić to za pośrednictwem e-maili?

poniedziałek, 2 listopada 2015

Dobra infografika z myślą o czytelnikach

Infografiki to liczby czy inne dane pokazane za pomocą grafiki. To bardziej przystępna i ciekawsza niż zwykły tekst informacja z danej dziedziny. Kolorowe obrazy, schematy, wyrazista czcionka, łatwiej zapadają w pamięć.