poniedziałek, 23 lutego 2015

Jak podpisać tekst, na który pracowało kilka osób?

Podpisy w custom publishing

Część tekstów pojawiających się w biuletynach custom publishing  to wynik pracy wielu osób – informatorów, którzy przekazali dane autorowi tekstu. Jak w takim razie podpisać taki materiał i czy osoba pisząca taki artykuł jest jego pełnoprawnym autorem?

poniedziałek, 16 lutego 2015

Czy potrzebujemy informatorów?

Część osób wchodząca w skład zespołu redakcyjnego magazynu custom publishing pełni jedynie funkcje informatorów, ale nie piszą tekstów. Czy to dobry pomysł?

poniedziałek, 9 lutego 2015

Autor dostępny dla czytelników custom publishing?

Autor w custom publishing

W niektórych biuletynach firmowych każdy większy materiał autorski zawiera też adres e-mail i telefon do autora. Czy warto aż taki duży nacisk kłaść na informację o autorze?

poniedziałek, 2 lutego 2015

Jaka jest maksymalna objętość magazynu custom publishing?

Objętość magazynu custom publishing

Nie sposób dać jednoznacznej odpowiedzi na tak postawione pytanie, musimy bowiem brać tu pod uwagę szereg warunkujących czynników. Czy jest to gazeta pracownicza, czy przygotowywana dla klientów? Jak budżet mamy do wykorzystania? Czy w gazecie zamieszczane są reklamy, które nie tylko powiększają budżet, ale także zajmują realną przestrzeń w gazecie? Jak wiele działów chcemy umieścić w naszym periodyku?