poniedziałek, 9 listopada 2015

Wydaliśmy nowy numer!

Jeśli biuletyn firmowy ukazuje się regularnie, większość jego czytelników nosi w pamięci kalendarz, który podpowiada im, kiedy spodziewać się nowego numeru magazynu custom publishing. Warto jednak o tej dacie przypominać. Jak to robić? Czy wystarczy zostawić kilkanaście numerów w charakterystycznym miejscu? A może rozwiesić informacje, że nowy numer jest już dostępny? Czy raczej najlepiej zrobić to za pośrednictwem e-maili?

Tutaj pomysłów może być sporo. Na pewno e-mail zapowiadający najnowszy numer newslettera, który jest np. skrótem wstępniaka, przysłany na dzień albo dwa przed ukazaniem się numeru, pozwoli wywołać u czytelników oczekiwanie i ciekawość. Trzeba tylko pamiętać, aby w tej sytuacji numer ukazał się faktycznie w dniu, na który zapowiadamy go mailem. Tego dnia można też posłać bardzo krótką wiadomość, nawet z samym tematem: „Nowy numer naszego biuletynu już jest!”.

Warto, aby na terenie firmy było stałe miejsce, w którym można znaleźć aktualne wydanie biuletynu custom publishing. W dniu ukazania się nowego numeru powinna się tam pojawić odpowiednio duża liczba egzemplarzy. Dobrze też, jeśli wszyscy w zespole wiedzą, do kogo zwrócić się po egzemplarze, np. przed spotkaniem z nowymi pracownikami.

Jeżeli na terenie firmy istnieje jakiś inny szybki kanał komunikacji, np. zakładowe radio lub spore tablice informacyjne w uczęszczanych miejscach, też można je wykorzystać. W radiowęźle może pojawiać się krótki spot reklamowy, a z kolei na tablicach – plakaty z okładką najnowszego numeru. Nie bójmy się autoreklamy, gazeta firmowa to także rodzaj towaru, którego popularność zależy w znacznej mierze od skutecznej informacji i reklamy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz