poniedziałek, 26 października 2015

Zaskoczyć ich

Po pewnym czasie wydawania biuletynu wewnętrznego firmy czytelnicy zaczynają się nim nieco... nudzić. Jak zainteresować pracowników magazynem custom publishing przez dłuższy czas?

Biuletyn custom publishing jest jak każda inna gazeta... jeśli przez wiele miesięcy jest wciąż taka sama, skrajnie przewidywalna – może zacząć nudzić. Dlatego dobrą praktyką redakcji magazynów firmowych jest dbałość o wprowadzanie w biuletynie firmowym systematycznych zmian.

To może być zmiana stałych działów gazety, dodanie rubryki, która dotyczy bezpośrednio pracowników. Dobrym pomysłem są także konkursy – nie tylko fotograficzne i rysunkowe dla dzieci pracowników – za to bezwzględnie z nagrodami (niekoniecznie bardzo kosztownymi, ale na pewno atrakcyjnymi).

Zapraszajmy czytelników do wypowiadania się, o czym chcieliby czytać w magazynie custom publishing – może ciekawym pomysłem okaże się zamieszczanie stałej rubryki z e-mailami od czytelników.

Dobrym pomysłem na wywołanie w czytelnikach głodu kolejnego numeru firmowej gazety jest także wysyłanie do wszystkich czytelników maila zapowiadającego. To może być skrót „wstępniaka” najnowszego numeru lub inna, specjalnie zredagowana, zachęta do zajrzenia do gazety.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz