poniedziałek, 18 maja 2015

Jak pracować z agencją custom publishing przy poprawkach?

Biuletyn custom publishing
Praca nad biuletynem custom publishing to złożony proces. Przy wprowadzaniu zmian w powstającym biuletynie najlepiej kontaktować się z agencją wydawniczą drogą mailową.
Jest kilka przyczyn, dla których warto działać w taki sposób. Pierwsza i najważniejsza to oczywiście pewność, że nikt się nie pomyli; poprawki są przedstawione czarno na białym. Nie będziemy przekręcać nazwisk, mylić danych liczbowych. Po drugie to forma bardzo szybka.

Trzecia zaleta takiej komunikacji, to większy porządek w poprawkach. Maile są archiwizowane w  naszych skrzynkach – możemy więc śledzić kolejne zamiany, bez konieczności ciągłego telefonowania do agencji custom publishing. Taka komunikacja daje nam także większą pewność, że o niczym nie zapomnieliśmy – każde działanie ma swój czytelny ślad w poczcie elektronicznej. Ten sposób pracy jest ułatwieniem także dla agencji.

Warto pamiętać, aby e-maile z poprawkami nie spływały do agencji ze zbyt wielu źródeł. Może bowiem wówczas dojść do sytuacji, kiedy sugerowane poprawki wzajemnie się wykluczają. Sytuacja idealna to taka, kiedy w redakcji poprawki spływają do jednej osoby, która je przegląda i monitoruje, więc dopiero upewniwszy się, że są zasadne i zgodne z pozostałymi, przekazuje je do agencji prasy firmowej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz