poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Temat wiodący w numerze

Temat wiodący magazynu może przybierać różne formy, np. wywiadu czy infografikiCzy każdy numer biuletynu custom publishing powinien mieć swój wiodący temat?

 W każdym numerze biuletynu publikujemy od kilkunastu do kilkudziesięciu informacji tekstowych, graficznych, infograficznych oraz materiałów o innym charakterze, ale jedna z nich zawsze powinna być wyeksponowana jako temat numeru. Powinien to być materiał, który z punktu widzenia całego magazynu custom publishing, a także swojej wartości merytorycznej i rangi, jest najważniejszy, a także ze względu na czas ukazania się biuletynu. Może to być artykuł, materiał ilustracyjny czy infograficzny dotyczący ważnej kwestii dla pracowników (w przypadku biuletynu wewnętrznego), klientów czy partnerów (w przypadku biuletynu zewnętrznego), wywiad z ważną w firmie osobą, tekst o nowym produkcie, który z punktu widzenia firmy jest kluczowy. Materiały mogą też mieć charakter prezentacji szczególnych osiągnięć pracowników czy też wiązać się z różnymi okazjami: świętami, wakacjami, rozstrzygnięciami konkursów, rankingów, w których firma zajęła znaczące miejsce czy wydarzeń firmowych, jak konferencje, spotkania integracyjne, podsumowujące.

O tym, dlaczego to jest takie ważne, napiszemy w kolejnym wpisie.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz