wtorek, 22 kwietnia 2014

Kluczowa rola tematu numeru

Dlaczego jest to takie ważne, żeby gazeta miała temat numeru, przecież i tak materiał, który uznamy za najważniejszy, będzie opublikowany w gazecie i odbiorcy go przeczytają? – takie pytanie może pojawić się przy okazji myślenia o biuletynie custom publishing. No właśnie, czy to rzeczywiście takie ważne?

Temat numeru jest bardzo ważny, gdyż w gazecie powinniśmy zachowywać hierarchię ważności materiałów na poszczególnych kolumnach. Jeżeli brakuje tematu numeru, czytelnik może mieć trudności z ustaleniem, co jest najważniejsze, a co stanowi uzupełnienie numeru. Może też dojść do wniosku, że w firmie nie dzieje się nic naprawdę ważnego i interesującego. Takiego efektu chyba nie chcielibyśmy osiągnąć. Tę sytuację możemy porównać do rozmowy dwóch osób, które przekazują sobie informacje na jakiś temat. Bardzo często jest tak, że gdy zaczynamy mówić o rzeczach, które są ważne z punktu widzenia tego tematu, akcentujemy to intonacją głosu, robimy wtrącenia, np. „a teraz najważniejsze” czy w jakiś jeszcze inny sposób dajemy swojemu rozmówcy do zrozumienia, że chcemy powiedzieć coś ważnego.

Dlaczego tak robimy? Po prostu chcemy, by to, co najważniejsze, zostało bacznie wysłuchane i by zwrócono na to szczególną uwagę. Podobnie jest z custom publishing.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz